Ацетил-L-карнитин ALC-ALCAR

Магазин за хранителни добавки в София-къде има хранителна добавка ацетил л-карнитин, Acetyl L-carnitine за отслабване и изчистване на мазнините

Борд Меню

четвъртък, 3 март 2016 г.

Widgets

Alcar Primaforce - ацетил л-карнитин на прах

Определено Alcar Primaforce господстваше години подред в категория добавки за отслабване с ацетил л карнитин на прах.Освен липсата на конкуренция в тази категория той просто си беше и най доброто предложение и като цена и като брой дози в опаковка.Сега вече има достатъчно нови предложения Alcar EverBuild или MyProtein Acetyl L-Carnitine, но Alcar Primaforce си остава водещ по търсене и продажби.

На първо място, има лъжичка от (500 mg), така че да можете лесно да измерите една доза.Когато за първи път отворите контейнера Alcar изглежда като доста сухо и високо качество ситен прах ... но съм забелязал, че след време става на буци и трябва да се разбиват.За да избегнете това просто го съхранявайте на сухо място и не го дръжте отворен дълго време,за да не поема влагата от въздуха.Все пак 500 дози в кутия си е доста дълъг период на използване така че го съхранявайте добре.Ако пиете по 1500 мг дневно,което е нормална доза Alcar, добавката с ацетил л карнитин ще ви стигне за повече от половин година.В комбинация с най-ниска цена на Alcar Primaforce осигурена от l-carnitine.bg мисля че това е доста добра сделка.


Alcar Primaforce ацетил л карнитин отслабване

Моя опит с Alcar Primaforce ацетил л-карнитин 


Дълго време имах един ритуал, който правех всяка сутрин или поне 3-4 пъти седмично. Първото нещо, което правех, когато се събудя е да си направя и изпия един коктейл на празен стомах от качествен зелен чай,1 грам Alcar, 300mg от CoQ10.Също добавях и омега-3 мастни киселини. Alcar само по себе си е много лек стимулант с добавянето на екстракт от кофеин и зелен чай с който Alcar си взаимодейства удивително моите сутрини се превръщаха в прекрасен старт за деня. Бях супер енергичен, зареден с много енергия, и независимо дали имах тренировка или просто ми предстоеше тежък работен ден,всичко се случваше по лесно и с много енергия. Alcar има период на полуразпад от около 4 часа, така че действието му е достатъчно дълго за да усетите положителните ефекти.Аз силно препоръчваме да не използвате Alcar през нощта.На мен лично това не ми действа добре.Това е единственото време, в което го избягвам,защото стимулиращите ефекти на Alcar ми пречат да заспя. Още нещо което съм забелязал Acetyl L-Carnitine прави невероятни неща с настроението ми. Ако съм прекалено ядосан слагам малко от тази смес в кафето ми и всичко си идва на мястото много по лесно и бързо.

Първоначално считах, че л карнитин и ацетил л карнитин се пият само на гладно преди тренировка или сутрин преди закуска.Съвременните изследвания доказват че приема на ацетил л карнитин след тренировка заедно със след тренировъчния шейк с протеин и въглехидрати освен че подобрява значително възстановяването и насища мускулите с л карнитин,което засилва ефекта многократно.Изпробвайте за 2-3 седмици и ще разберете за какво говоря.Така можете да използвате Алкар не само в период на изчистване на мазнините но и в период на покачване на мускулна маса.Прочети пълна информация за прием на л карнитин

Alcar Primaforce е на невероятно качество на много разумна цена. Ще имате 100% чист Acetyl L-Carnitine за повече от 6 месеца.Продуктът е с високо качество, опаковка изглежда наистина добре, единственият недостатък е киселия вкус.

Няма коментари:

Публикуване на коментар